środa, 23 grudnia 2015

Wtorkowe TOP tygodnia + Ostatni dzień w szkole, ferie + Prosiaczek - Pusia + Wygląd bloga.

Siemasz!
Tutaj Pani Pomarańcza. Dziękuję za kilka komentarzy w poprzednim poście! Byłam mega zdziwiona, bo:
Wczoraj w nocy na telefonie napisałam komentarz na emily-mccline reklamujący tego bloga. Weszłam w gmaila, odświeżyłam i tylko jakieś głupie powiadomienia, że Stuu przesłał filmik. Dzisiaj weszłam na komputer, aby napisać pracę na konkurs na emily, no i weszłam w gmail i ujrzałam te jakże cudowne komentarze! Dziękuję Wam! ♥
W dzisiejszym poście przygotuję Wam:
-Wtorkowe TOP tygodnia,
-Opis ostatniego dnia w szkole, czyli ferie,
-Zdjęcie mojej świnki morskiej, Pusi,
-Wygląd bloga.
No, ale długi tytuł wyszedł, matko.

Zaczynamy!

                                                              Styl tygodnia:
JEZU, JAK TO WYGLĄDA. XDDD
Wiecie, w wakacje przemalowałam sobie pasemka emo, na ferie chcę również, tylko różowe, bo miałam czerwone. Znów zakręcił mnie ten styl! Jest trochę nietypowy według Was, bo większość lubi delikatność. Ja nie lubię. Wole szalony styl! Ta sukienka jest taka, emmm.... trochę taka... no wiecie. Mimo wszystko, jest spoko. Kolor różu rajstop jest trochę inny, ale tak, czy siak, wyglądają cudownie! Ten wzór w paski jest bardzo ładnyo, Idealnie tu pasuję. Te z czaszkami, nie wiem czy to skarpetki, ale załóżmy. Skarpetki są okej, czaszki pasują, ale wyobraźcie sobie razem te rajstopy i skarpetki. No toć, jaka ja głupia... NIE MOŻNA MIEĆ SKARPET DO RAJSTOP. Ale załóżmy, bo nie wiem co to jest. Te z czaszkami, to może rękawiczki. Nie no, ja nie wiem. Buty są super, czarny tu pasuje, ale może lepiej by tu pasowało coś bardziej słodkiego, ale wygląda ślicznie. Ten dodatek to mój ulubiony na Transformice! Inni uważają, że to obroża... nie. Chociaż na MSP wygląda to brzydko.
Książka tygodnia
Czytałam krótki opis, chcę tą książkę wypożyczyć, i przeczytać całość! Ta książka jest bardzo wzruszająca. Umieram z ciekawości, jaka ta książka jest! Na ferie wypożyczę tą książkę.  Mogę nawet zrobić recenzję, ale wszystko będzie poniżej.
                                                                         Suchar tygodnia:
Miało być bez tego Grzesiu, ale okej. Mój kuzyn, Arek, cały czas mi tu mówi. Hah, to jest śmieszne! Nabieram tym dużo osób! Aż się na mnie Zuzia wkurzyła, haha. 
                                                                               Żart tygodnia:
Rozalia jedzie samochodem do pracy. Jedzie do przodu - drzewo. Jedzie do tyłu - drzewo. Skręca - drzewo. Jedzie do domu. Jej mąż się jej pyta "Rozalio, czemu nie jesteś w pracy?,, -. -Wszędzie gdzie jadę trafiam w drzewo! -. -To tylko choinka zapachowa!
                                                                              Jedzenie tygodnia:
Dzisiaj na Wigilię klasową biorę batonika i te paluszki. Uznałam, że fajnie będzie je dodać to jedzenia tygodnia! Dawno nie jadłam paluszków, a bardzo je lubię! Bardzo dawno nie jadłam sezamowych, nie wiem nawet czy kiedyś je jadłam, więc chcę je spróbować! (matko, blogger jest głupi, znów piszę wyśrodkowanym. ;_; O, już nie) Nie wiedziałam, co dać do jedzenia tygodnia, bo nie jadłam nic szczególnie ciekawego, a więc paluszki mają miejsce tak wspaniałe na podium! Brawa! *klask, klask!*
                                                                       Muzyka tygodnia:

Jeśli film nie chcę się puścić, to przepraszam. Tytuł: Nightcore Chica Vampiro.
Kocham oglądać Chica Vampiro, dzisiaj będzie finał sezonu! Ta piosenka mnie zauroczyła! Nightcore zajmuję 2 miejsce na moich ulubionych zespołach. W takim szybkim tępie, ahhh. Chica vam vam vam, chica chica vampiro, trututututut. Zastanawiałam się, czy nie lepiej dodać Elie Goulding - Burn, ale rzadko to słucham.
                                                                       Blog tygodnia:
emily-mccline-i-msp.blogspot.com! Kiedyś nie czytałam tego bloga, ale od kiedy Szymon zaatakował emily, zaciekawił mnie ten blog! Od przed wczoraj wpadam go czytać! Uznałam, że tam są dobre redaktorki, fajne konkursy i ekstra posty. Piękny wygląd bloga! Aleksa naprawdę się postarała. Od dawna znałam bloga, ale teraz mnie super zaciekawił. Miałam dać ta-z-msp, ale tak jakoś wyszło... Cudowny blog!
                                                                 Gra tygodnia:
Grą tygodnia zostaję nasza różowa gierka... 
MovieStarPlanet! Jest to ciekawa gra, w której liczy się tylko fame! Zbiera się StarCoins, i ten, tego.... Znacie ją, kurde. Był to gif, ale niestety nie umiem dodawać gifów. Jedynie jeśli sama jakiś zrobię na gifpal, ale niestety, to nie jest mój. Wpiszcie sobie w google "MovieStarPlanet,,, a napewno go znajdziecie, bo go znalazłam nie przewijając w dół!
                                                                         Tygodniowe zwierzątko
Ahhh! Czyż nie słodka? Bardzo chcę dostać rybki, ale mama mówi, że jak Pusia, czyli moja świnka morska zdechnie. To za jakiś rok, dwa lata! Może z rybkami nie można się bawić, ale są słodziutkie, czyż nie? Bardzo bym chciała się nimi opiekować, to by była dla mnie spora nauka, bo Pusią się opiekuję moja mama, bo ja za młoda. Akurat rybkami umie się opiekować, bo sama widziałam na filmiku, aha. To bardzo proste! Macie rybki? Pochwalcie się tymi stworzonkami! 
                         Przedmiot tygodnia:
Język Polski to mój ulubiony przedmiot. Mam z niego same 6 i jest prosty. Matma też jest spoko, ale mamy same o geometrycznych, mamy same cholerne zadania, których ani troszkę nie rozumiem, bo dziś ściągałam od Olka. Kiedyś byłam najlepsza z matmy, ale teraz (przepraszam) gówno z tego zrobili
Kocham Polaka! Pani zawsze mnie chwali. A Wy, jakie macie oceny?

                                                              ^^^
Teraz czas na opisanie ostatniego, jak narazie,  dnia, bo są już ferie!

9:30 - wstałam. Gdy wstałam, poszłam po mój telefon i grałam w gry. Weszłam na kilka blogów, jak codziennie i czytałam nowe posty. Mama mi zrobiła truskawkowe płatki z mlekiem. Są przepyszne! Jak już zjadłam, poszłam na komputer napisać posta.
11:00 - Wyłączyłam komputer i ubrałam się do szkoły. Spakowałam się, a raczej sprawdzałam, czy mam wszystko spakowane. Miałam na 12:45, ale kocham być wcześniej w szkole!
11:50 - Byłam w szkole. Myślałam, że przyszłam pierwsza z klasy. No, ale Olaf był wcześniej. Ścigał się na korytarzu z jego kolegą, Alanem. Byłam zmęczona, spać mi się chciało. Położyłam się na plecak, byłam całkowicie nieogarnięta i  mówiłam takie rzeczy, jak ,,Ja jestem przewodniczącą rady owiec". Doprawdy brzmiało to inaczej, ale zapomniałam.    
12:30 - No, już nawet dużo było osób w szkole. 
12:45 - Byliśmy na jasełkach. Było to nudne, ale troszkę lekcji poszło.
13:30 - Przerwa! Zuzia, moja NP, wygrała 2 miejsce. Ale się jaraliśmy. Olaf wszedł do damskiej łazienki. Już widzę miny innych dziewczyn. XDDD
13:40 - Lekcja. Była matematyka. Z tego zadania nic nie rozumiałam, ale Pani mówiła odpowiedzi. Były geometryczne. Troszkę ściągałam, ale ćśśś. Nie
wiem, o co tam chodziło. 
14:25 - Przerwa. Pomijam to, bo nie było nic ciekawego.
14:35 - Lekcja. Robiliśmy tyle, ile możemy w domowniczku. Większość rozumiałam. Dużo osób skończyło całą książkę, ale ja nie, bo zatrzymałam się na jednym zadaniu. Te zadanie było takie proste, a go nie rozumiałam! Dopiero później tak. Całą lekcję czekaliśmy na przerwę, ja z niecierpliwością. Udawałam, że cały zrobiłam. xD
15:25 - Przerwa! Było ciekawie, bo Olaf bił Kacpra. Ja, z dziewczynami rozdzielaliśmy ich. Olaf jest narwany. Nie wiecie, co ja przeżyłam (11:50) rozmawiając z nim..
15:35 - Wigilia. Pani kazała nam schować książki i piórnik. Wyjmowaliśmy swoje słodycze, bo trzeba było wziąść. Można było się przesiadać! Ja poszłam do Zuzi, drugiej Zuzi, Kacpra, drugiego Kacpra, Zośki i Beatki. Mieliśmy 7 osób w grupie, w tym ja, 5 dziewczyn i dwóch chłopaków. Była też grupa samych chłopaków i samych dziewczyn. Wszystkie słodycze kładliśmy na środku. Zanim mieliśmy jeść, Pani dała wszystkim po 2 opłatki. Dzieliliśmy się składając sobie życzenia. Później, przyszliśmy do jedzenia! Wtedy to był ubaw! Chłopacy wszystko zjedli, jedynie zostały im czekoladowe kuleczki. Napadali nas. Brali nasze słodycze. Potem my zrobiliśmy napad na nich, i kopnęłam Eryka w nogę. Pani zauważyła, i nakrzyczała na chłopaków. No i proponowali... Wymianę! Kuleczka za paluszka. Meh. Aczkolwiek były to paluszki Zuzi, czasem braliśmy. Pani włączyła kolędy, była miła atmosfera. Jedynie chłopcy rozrabiali, ale tak to nie było by zabawy!
16:15 - Koniec. Wszyscy się ze sobą żegnali. Kilka osób, w tym ja zostało na kółku matematyczno-polonistycznym, ale to już szczegół. 

     To taki króciutki opis. Są już ferie!
                           ^^^
Teraz, pokażę Wam moją świnkę morską Pusię. 
Przepraszam, że w klatce, ale mama do świąt nie pozwala mi jej wypuszczać. Ma bardzo fajny fryz, heh. Kupiłam ją rok temu, na moje urodziny. Jest słodka, czyż nie?
                           ^^^
Muszę popracować nad wyglądem bloga. 
Nie chodzi o szablon, tylko o pasek boczny. Chcę zrobić konkurs - gdy dobijemy 1250 tyś. wyświetleń zrobię konkurs na VIPA na tydzień, lub na truskawki na Transformice. Będzie też konkurs na konto. O! Mam pomysł! Zrobię zakładkę z konkursami. 

Koniec posta. Z góry przepraszam, że post opublikował się w środę, bo poblikowałam go we wtorek... Pa! W środę fajne gry na Androida!
Do posta! :*

/Pani Pomarańcza
/Karolina.



niedziela, 20 grudnia 2015

Hello, powitanie!

Siemasz!
No heeejka! Chyba, już po przywitaniu, myślicie, że tu Pani Pomarańcza! No i zgadliście! *brawaa*

 Blog.
Założyłam tego bloga, od dawna tego chciałam. Chcę się dzielić z innymi moją kreatywnością, nie tylko o MSP. O wszystkim. Jeśli ze szczegółami, to będzie o: różnych grach na komputer i na telefon, moje życie (tagi, gdzie byłam itp.), opowiadania, może moda. No, na razie tyle mam w głowie, Zawsze, gdy na blogach jest konkurs na redaktora, i pytanie "Dlaczego chcesz tu pisać?,, to nie wiem, co odpowiedzieć. Jest wiele przyczyn, ale nie mogę tego wytłumaczyć. Chcę kontynuować moją małą pasję - pisanie. Mam również inne pasje, ale wszystko będzie poniżej, gdy będę pisać o sobie. Jeszcze poniżej będą serie, które będę prowadzić. Wszystko zależy od Was, czytelników (jeśli w ogóle nich mam)!



                                                             *Głównie o mnie*     

Mam na imię Karolina, mam 8 lat. Na drugie imię mam Anna. Urodziłam się w 11 lutego 2007 roku. Mam czarne włosy i czarne oczy. Podoba mi się to. Mieszkam w małym miasteczku, ale nie napiszę jego nazwy, bo to sekret, hihi. 
Jestem crazy, nie jestem nieśmiała. No, może troszkę... Czy jestem odważna? Zależy, w jakiej sytuacji. Na zemstę jestem akurat bardzo odważna. Ogółem jestem miła, ale czasem bywam wredna.
Mój ulubione owoce to maliny, jagody, mandarynki i tak dalej. Lubię schabowe i mięso. Nie rozumiem, jak można nie jeść mięsa. Ono jest pyszne, hehe. Ale każdy ma inne zdanie.
Mam świnkę morską Pusie, chociaż ona jest samcem, ale ćśśś... Kiedyś miałam chomika, ale miał chore uszko, ja i mama poszliśmy z nim do weterynarza. Mama podała swój numer telefonu, ale sobie zmieniła, i nie wiadomo, co się z nim stało... Ehhh, nie wiem co pisać. 

                                                                    *Moja historia na MSP i w internetach w mini wersji*
Kiedyś, sześcioletnia Karolinka, oglądała telewizję. Zobaczyła reklamę o MSP. Weszła na komputer, założyła konto o nazwie kiciama i jakieś tam cyferki. Niestety. zapomniała hasła. Założyła konto o nazwie kimkama. Grała. Ale, zrobiła sobie przerwę pół roczną. Ale, jej kuzyn, przypomniał jej o MSP. Szybko wpisała login i hasło, i weszła. Wygrała drugie miejsce w konkursie na film. Miała VIP'a na tydzień. Gdy skończyła 7 lat, założyła bloga. Pisała okropnie, ale miała 7 lat, a więc... No co. Kupiła VIP'a, bla bla bla, osiągneła 8 lat, bla bla.
Uczyłam się długo, aby dobrze pisać. Kiedyś, miałam konto google ,,Kimkama MSP". Byłam gotowa, aby zmienić swoje życie internetowe na Pani Pomarańcza. Zgłosiłam się na TZM, ale niestety, nie udało się. Zabłysnęłam w internetach.  
                                                                                      ~~~
(przepraszam za zmianę kolorów, blogger jest do dupy tyłka. 

                                                                                    Co z wyglądem bloga?
Szablon i nagłówek jest ohydny, wiem. ON BĘDZIE TYMCZASOWY. Dodam również jakieś dodatki. Pojawił się komentator miesiąca.
                                                                                          Aby zostać komentatorem miesiąca, musisz komentować, jak najwięcej postów. Jeśli wygrasz, dostaniesz kilka wspaniałych nagród! Logo robione przeze mnie, tutaj będzie reklama czegoś Twojego, lub co chcesz i kilka niespodzianek! Wyniki odbywają się 21 każdego miesiąca.

Pojawił się również regulamin komentowania. 
-Nie wyzywaj innych. Prosimy o kulturalne zachowanie.
-Staraj się nie reklamować blogów. Jak już, to najpierw długa opinia o poście.
-Nie podszywaj się pod nikogo.
-Staraj się nie spamić i nie robić gównoburz. Jedynie, kiedy administratorka się zgodzi, lub sama zrobi taką. B)))
Jeśli naruszysz zasadę komentowania, Twój komentarz najprawdopodobniej zostanie usunięty. Życzymy miłego pisania komentarzy!
No i... muzyka! Dodałam tam świąteczną muzykę. Oczywiście wszystko na razie jest tymczasowe, później zmienię, bo jest... ohydne. 

                                                                       Serie, które będę prowadzić.
-Mój dzień - opisuję swój dzień. Będzie to najprawdopodobniej wieczorem, bo w dzień nie wiem, co będzie potem.
-Tagi - odpowiadam na pytania.
-TOP tygodnia - daję różne rzeczy do TOP tygodnia, np. jedzenie: pizza
-Opowiadania - piszę bajki, opowiadania.
-Pytanie i wyzwanie - Wy dajecie mi pytania i wyzwania (nieograniczona ilość), a ja muszę je wypełnić! Potem ja daję Wam pytania i wyzwania, i Wy musicie je spełnić!
No, i oczywiście gry!
-Fajne gry na Androida - przedstawiam Wam różne fajne gry na telefon z Androida. Jeśli dużo osób w jakąś grę gra, mogę nawet zrobić z niej serię!
No, i inne gry, Jeszcze będzie dosłownie wiele, wieeeeeeeeleeee innych serii, ale inne mi wypadły z głowy.                                                                                    

                                                                            Grafik postów:
Legenda: x - posta nie ma. ♥ - post jest. ? - post może będzie. Jeśli jest ♥? to znaczy, że post jest, ale nie wiadomo o czym. UWAGA! Nie wiadomo, kiedy będę opisywać swój dzień, bo czasem nie wiem jaki on będzie, więc tej serii NIE LICZĘ.

Poniedziałek - x
Wtorek - ♥ - TOP tygodnia.
Środa - ♥ - Fajne gry na Androida
Czwartek - ♥ - Akurat to nie będzie seria, ale będę pisać, co dostałam i dałam na święta, bo przecież w ten czwartek przypadają święta! No, ale po świętach też ma być seria, a więc w jeszcze następne czwartki będą Tagi i pytania i wyzwania.
Piątek - x
Sobota - ♥ - Opowiadanie.
Niedziela - ?

Tak, wiem, ten post pojawia się niedziele, ale ten dzień się nie liczy, bo to powitanie!
Będzie 4 lub 5 postów na tydzień, Myślę, iż to jest odpowiednia liczba.

                                                        *Pożegnanie*
Już jest koniec tego posta. Przepraszam, że taki krótki, ale nic nie ma w grafiku na niedzielę. Widzimy się we wtorek! Bay!
 
/Pani Pomarańcza
/Karolina